בתקופה האחרונה נתקלתי בלא מעט אתרי מסחר לא משתמשים באוטומציית עגלה נטושה וזה למרות שלפי מחקרים יותר מ 70% מהגולשים באתרים נכנסים לאתר, מוסיפים מוצר לעגלה, מזינים פרטים אבל לא מסיימים רכישה. לא חבל לזרוק את כל הטראפיק הזה לפח?
הרי מדובר בלקוחות שרוצים לקנות מאיתנו, אנחנו רק צריכים לעזור להם עם דחיפה קטנה.
אני תמיד ממשיל אתר מסחר שלא משתמש באוטומציית עגלה נטושה הוא כמו בריכת מים גדולה שמכנסים אליה צינור מים.
אבל יש בעיה קטנה. הבעיה שיש בבריכה חורים.
חלק מהחורים נמצאים בקרקעית, חלק נמצאים בצדדים.
ובעלי הבריכה בכלל לא מודעים אליהם!
הוא פשוט לא מבין למה הוא ממלא כל היום את הבריכה במים והבריכה עדיין ממשיכה להתרוקן.
בדיוק כמו חנות שמגיעים אליה לקוחות אבל לא מממשת את פוטנציאל המכירות שלה.
בסרטון ההדרכה אני מסביר צעד אחר צעד איך להגדיר את אוטומציית העגלה הנטושה באמצעות תוסף Cart Abandonment Recovery של CartFlows רק באמצעות אוטומצית מייל של עגלה נטושה!
אין ספק שאוטומציית עגלה נטושה מהווה רק חלק קטן בתהליך של שיפור המרות והגדלת הרווח באתרי מסחר, וזה בלי כמעט להוציא כסף על תקציב שיווק ופרסום. מהניסיון שלי וממחקרים האוטומציה הזו היא משפרת את אחוזי ההמרה ומגדילה אותם ב- 2% ואפילו 3% אחוזים.
מה זה אומר בפועל? שאתם או הלקוחות שאתם בונים להם אתרים יכולים להרוויח כפול ואפילו משולש.
יאללה תנו בראססס!
אביתר גיל 🙂
אביתר גיל עושה דיגיטל מקצועי לעסקים עמותות וארגונים ומקפיץ אותם לשלב הבא.