אף פעם לא רציתי למכור און ליין
זהר אוריין
זהר אוריין

אף פעם לא רציתי למכור און ליין

אף פעם לא רציתי למכור און ליין, רק רציתי להיות סופרת, לפני שנתיים, הוצאתי את הספר הראשון שלי – ולמען האמת בתחילת הדרך הייתי קצת תמימה, לא ממש הבנתי מה זה אומר להפיק ספר, לא הבנתי מה זה אומר לנהל את כל הלוגיסטיקה, והתפעול, לא ממש קלטתי את המורכבות של התחשבנות, הסליקה והמכירה.

אבל אומרים שלפעמים אנשים עושים דברים דווקא בשל התמימות, בגלל שהם לא מבינים עד כמה זה מורכב הם פחות מפחדים. וזה מה שקרה לי, תוך כדי תנועה למדתי את מכלול האתגרים הכרוכים במהלך כזה.

חשבתי לעצמי בתחילת הדרך- מה הבעיה, אני ארים דף אינטרנט, אכניס בו כפתור מכירה ופשוט אנשים יוכלו לקנות ובזה נגמר הסיפור. במהלך החודשים שהפקתי את כל האתגר הזה הבנתי כמה תמימות הייתה שם ולמזלי מצאתי פתרונות שמחלצים אותי הלכה למעשה מעצמי 🙂

מי שעוזר לי לבנות את האתרים הדיגיטליים שלי המליץ לי על אלמנטור, ואני חייבת להגיד בכנות שנפגשתי עם עולם מלא ומיוחד שמאוד התקרב לרצונות התמימים שלי שהיו- לבנות את הנוכחות הדיגיטלית שלי על גבי פלטפורמה פשוטה לניהול שמאפשרת לי לעשות שינויים בלי כל בעיה. אני עובדת הרבה שנים בעולם הדיגיטלי, ומניסיוני כל שינוי, כל תזוזה בכלים ובפלטפורמות דיגיטליות דורשת: עדכוני תוכנה, עידכוני גרסה, עיצובים מיוחדים, זמן אנרגיה וכמובן הרבה מאוד כסף.

והנה, מצאתי כלי שמאפשר לי הלכה למעשה לעשות כמעט כל מה שאני רוצה בלחיצות כפתור פשוטות.

צריך להבין שכל פלטפורמה מלווה בתבניות שמציעות מה צריך להיות ואיך צריך לנהל אתגר כזה כמו למשל מכירת ספר. הרבה פעמים מדובר בקיצור דרך כי התבניות עצמן מספקות המון רעיונות לגבי דברים שאולי לא חשבתם עליהם לבד. אני למשל בחרתי בתבנית של מכירת ספרים שחשפה לי אלמנטים כמו: ביקורות, מוצרים נלווים, עיקרי הדברים על הספר ועוד… ומהצד שלי הוספתי פיתוחים על גבי המודולים של תבנית הכוללים נוכחות של חלק מהספר, ההרצאה שבנויה על הסיפור ועוד…

צילום מסך של עמוד המכירה של הספר

למעשה, אף פעם לא רציתי למכור און ליין, ורק רציתי להיות סופרת ממש כמו שכתבתי בכותרת והנה הפלטפורמה הדיגיטלית של אלמנטור עשתה לי את רוב העבודה! מצד שני זה התהליך וההתמודדות גם הקסימה אותי וגרמה לי לתקוע את הידיים בבוץ, ללכלך אותן ולהבין הלכה למעשה איך דברים נבנים.

אלמנטור מספק מבט של מאחורי הקלעים על כל המכירות, מאפשר לי לנהל את כל ההזדמנות, להבין את סוג הלקוחות והמחזורים, מאפשר לי לחזור היסטורית בזמן ולהבין מה היה בכל יום. אלו דברים שבעבר הלא כל כך רחוק היו אפשריים רק לארגונים גדולים ופלטפורמות כאלה עושות בפועל דמוקרטיזציה ליכולות ומאפשרות לאנשים קטנים כמוני לבנות עסק, לבנות רצפה דיגיטלית שעליה אפשר למכור כל דבר שאנחנו חולמים עליו! במקרה שלי: ספר.

אז, זו הזדמנות לספר לכם עכשיו, אחרי שנתיים אני עולה עם הספר השני שלי – חודשים של שינוי, לידה מחדש של המציאות. ושוב , די בקלילות מינפתי את הבסיס הקיים של האתר, ושיניתי אותו לדמותו של הספר החדש.

אני מזמינה אתכם לגלוש  אל האתר שלי, ולקבל מושג על המוצרים שאני מוכרת בו כאמור שני ספרים ובמיוחד להתמקד ב״ילד״ החדש שלי- הספר האחרון.

חודשים של שינוי. לידה מחדש של המציאות

הכותבת היא זהר אוריין, מומחית לחדשנות וטרנספורמציה דיגיטלית, עוזרת לארגונים גדולים בישראל בתהליכי שינוי והסופרת של שני ספרים: חודשים של שינוי. לידה מחדש של המציאות והמתכון לשינוי, מדריך אסטרטגי לארגונים בעידן של טרנספורמציה. https://zoharurian.com/book

שתפו את הפוסט אם אהבתם

רוצה להתארח בבלוג שלנו?

יש לך תוכן על אלמנטור שיכול לעניין או לתרום לחברי הקהילה?
אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר ולהתארח בבלוג שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכונים מהקהילה

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו וקבלו ראשונים את כל העדכונים הכי שווים

* בדיוק כמוכם גם אנחנו לא אוהבים ספאם – מבטיחים לעדכן רק בדברים מעניינים

דילוג לתוכן