קהילת אלמנטור ישראל
מערכת קהילת אלמנטור ישראל

{סיקור} סדנה בניית ווידגטים לאלמנטור

היום השתתפתי בסדנה לבנית ווידג'טים לאלמנטור בעזרת התוסף Unlimited Elements שהועברה על ידי עמית קרן (מעצב מוצר) ומקסים ונדרוב (מפתח) במרחב עבודה C.O IL.
למי שלא מכיר את Unlimited Elements, זהו בעצם תוסף שעובד עם אלמנטור ומאפשר לכל אחד שמבין בקוד כמו: HTML, CSS, Javascript (וגם מי שלא) ליצור אין סוף אלמנטים לכל דבר שתרצו.

קורה לנו לא מעט שהאלמנטים שמובנים באלמנטור עושים את העבודה, אבל יש מקרים בהם נרצה להוציא מהם יותר וקצת מוגבלים בזה, למשל כמו אלמנטים שחסר בהם שדה דינאמי, או עיצוב גריד פוסט בצורה אחרת ממה שקיים כרגע ועוד לא מעט צרכים שעולים לנו במהלך העבודה שלנו באתר.

בסדנה, עמית ומקסים דיברו על הרעיון להקים את התוסף, מה אפשר לעשות איתו ואיך הוא בא לידי ביטוי בתהליך העבודה שלנו בעזרת הדגמה חיה לכמה רעיונות שעלו וישום שלהם, אפשר היה לראות עד כמה זה קל לבנות אלמנט שמתאים לצרכים שלנו בדיוק. אם אתם מבינים בקוד אז בכלל החיים שלכם קלים ותוכלו ליצור כמעט כל דבר שעולה לכם בראש אבל גם אם אתם לא מבינים בקוד בכלל, תוכלו להעזר בספריה עשירה מאוד של מגוון אלמנטים קיימים לכל מיני דברים, חלקם חינמיים וחלקם דורשים רכישה של רשיון PRO.

היופי בכל המערכת זה שאפשר לייצא כל אלמנט או קטגוריה (תיקיה) שבניתם וליבא אותו באתרים הבאים שתעבדו עליהם. בתוכנית העתידית מתוכננת גם אפשרות להעלות את האלמנטים לענן ובכך ליצור עבודה קלה יותר ביצוא ויבוא של האלמנטים באתרים נוספים שתעבדו בהם.

מעבר לזה שפגשתי חברים מוכרים וחדשים וכן! זה בהחלט כיף לפגוש את הפנים מאחורי התמונות משתמש בפייסבוק, יצא לי לשבת בסוף הסדנה עם עמית ומקסים לשיחה כייפית שבה בעצם הכרנו יותר וגם דיברנו על הרעיון מאחורי הקמת התוסף שפותר לך (אפשר להגיד) כל בעיה שאתה נתקל בה בדרך כזו שאתה יכול ליצור ולבנות אלמנט משלך ולעבוד איתו באלמנטור.

בתוסף יש כרגע כ- 800 אלמנטים מוכנים לשימוש וכ-5000 משתמשים פעילים שעובדים עם התוסף.
את התוסף ניתן להוריד ישירות מספריית התוספים של וורדפרס דרך לוח הבקרה שלכם ולהתחיל לעבוד איתו.

יצא לכם כבר לעבוד עם התוסף? יצרתם ווידג'ט מעניין?
מוזמנים לשתף אותנו ביצירות שלכם ולכתוב את דעתכם על התוסף כאן בתגובות למטה.

שתפו את הפוסט אם אהבתם

רוצה להתארח בבלוג שלנו?

יש לך תוכן על אלמנטור שיכול לעניין או לתרום לחברי הקהילה?
אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר ולהתארח בבלוג שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכונים מהקהילה

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו וקבלו ראשונים את כל העדכונים הכי שווים

* בדיוק כמוכם גם אנחנו לא אוהבים ספאם – מבטיחים לעדכן רק בדברים מעניינים

דילוג לתוכן